Retourneren en AVG

Je had het eindelijk gevonden dacht je. Besteld! Betaald! en… nee wat… toch niet. Dan wil je natuurlijk retourneren. Dat kan bij Fiets Fix Kuijer.

Retourneren als je uitgecheckt hebt als gast

Vul dan de gegevens onderaan deze paragraaf in en een klantenservice collega zal je binnen 1 werkdag je verzoek verwerken. Je krijgt direct bericht als de gegevens gebruikt zijn om een winkelaccount aan te maken.

Als gast kun je je gast-bestellingen niet bekijken. Dat kan alleen nadat we je eerdere bestellingen in een winkelaccount gezet hebben.

Zo heb je al je historie bij ons bij elkaar en kunnen we de retouren snel een efficiënt afhandelen.

Mocht je niet willen dat we je gegevens gebruiken nadat alles achter de rug is, dan kun je volgens AVG wetgeving met het formulier hieronder al je data laten verwijderen door ons of inzicht krijgen wat we over je weten en gebruiken voor onze bedrijfsvoering.

    Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt of als je geen toegang hebt tot je e-mailaccount, bel ons dan op +31615631397 of via whatsapp.

    Retourneren als je een winkelaccount hebt

    Als je een account hebt en je accountlogin kent, kun je het beste naar de accountlogin te gaan en in te loggen. Je vindt dan in het linkermenu een keuze naar je “Bestellingen”.

    Zoek in de bestellingen degene die je wilt terugsturen en terug wilt laten betalen door “Terugbetalen” te kiezen op die regel.

    Retourneren

    In alle gevallen geldt

    Bedenktijd

    Dat terugsturen gebonden is aan een periode die je in onze Algemene Voorwaarden kunt terugvinden. Europees recht heeft een minimum periode van 14 dagen bedenktijd, waarbinnen je de koop kunt herroepen en de producten kunt terugsturen.

    Staat van de producten

    Goedkeuring van de terugbetaling is aan de verkoper, in dit geval Fiets Fix Kuijer. De enige voorwaarde is daarbij dat de teruggezonden producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking worden aangeboden aan ons.

    Terugbetaling gebeurt in de regel binnen drie werkdagen, na goedkeuring van de binnengekomen producten.

    Retouren aanbieden

    Opsturen

    Dit kan door de producten naar op te sturen aan ons postadres, via een door jouzelf gekozen vervoerder. Deze verzendkosten en eventuele transportverzekering voor zijn voor jouw rekening.

    Langsbrengen

    Als je, wat je wilt retourneren, wilt (laten) langsbrengen, kan dat zeker ook. Dat kan alleen tijdens openingstijden.